خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/23 - 14:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
ذوالقدر:

خودداری سازمان‌ها از ارائه بسته‌های بهداشتی مقابله با کرونا به کارکنان تخلف است

عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: ستاد مقابله با کرونا ارائه بسته‌های بهداشتی به کارکنان را تصویب کرده و هر دستگاهی که از این دستورالعمل سرپیچی کند تخلف کرده است.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد اظهارات مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران مبنی بر اینکه با توجه به افزایش آمار مسافران استفاده از ماسک اجباری می‌شود، گفت: سازمان‌های دولتی و خصوصی باید بسته‌های بهداشتی مقابله با کرونا را در اختیار کارکنان قرار دهد زیرا در شرایط فعلی بخش عمده مسافران مترو کارکنان دستگاه‌ها هستند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی کارکنان امکان تهیه امکانات بهداشتی مانند ماسک را ندارند و در صورت استفاده اجباری از ماسک در مترو با مشکل مواجه می‌شوند.



وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار شده که این امکانات توسط دستگاه ها در اختیار کارکنان قرار گیرد و در واقع در این رابطه وظیفه دارند؛ شاهد ترافیک شدیدی در مترو هستیم و در صورت عدم اتخاذ تدابیر ویژه با افزایش مبتلایان به کرونا مواجه خواهیم شد.



این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: ستاد مقابله با کرونا ارائه بسته‌های بهداشتی به کارکنان را تصویب کرده و هر دستگاهی که از این دستورالعمل سرپیچی کند تخلف کرده است.



ذوالقدر با بیان اینکه با توجه به حاکم بودن هوای سرد بر کشور امکان افزایش مبتلایان وجود دارد، گفت: اینکه وضعیت برخی مناطق را سفید کردند درست نیست زیرا باید تمامی جوانب را در نظر گرفت؛ بر اساس اظهارات مسئولان وزارت بهداشت وضعیت پایتخت قرمز و تعداد مبتلایان رو به افزایش است بنابراین باید بسیار مراقب باشیم تا وضعیت بدتر از این نشود.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم بر ضرورت توجه ویژه به قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: دولت باید بسته‌های معیشتی را به اقشار آسیب پذیر جامعه اختصاص دهد و همچنین برای کاهش سرفاصله قطارهای مترو با توجه به شرایط فعلی باید چاره‌اندیشی کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 296698
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار